وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد
وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

وبلاگ مهندس غدیر خادم الحسینی

زندگی صحنه زیبای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواندوازصحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم ان نغمه که مردم بسپارند بیاد

عدالت گستری

در مکتب والا وارزشمند اسلام که دینی است متکامل در تمامی زمینه ها دستورات و الگوها و اموزهایی دارد که نیاز به هیچگونه کمک از سایر ادیان و مکاتب نیست و گاه به جریاناتی نو برمیخوریم که این دین از دیر باز برایش تدابیری اتخاذ و عنوان کرده است و از جمله اموراتی که بشدت مد نظر و در ان الگویی تمام عیار بنام امام علی (ع)وجود دارد مبحث مهم اجرای عدالت است که ریشه ان را در نفس روحانی انسان میتوان دید و قطعا اجرای این امر بشدت جامعه را به سمت کمال و ارتقا بیش میبرد و امنیت و ارامش روحی تمامی اقشار به نحوه اجرای این مهم بستگی دارد و بدین سان در هر شرائطی انسانهایی که با کردار مبتنی بر عدالت محوری وارد عرصه شوند بشدت مورد توجه و استقبال احاد جامعه قرار میگیرند و جالب اینکه سرشت ادمی بنحویست که هر دو قشر ظالم و مظلوم از انسانهای عدالت محور به یکی یاد کرده و در قلوبشان جایگاه خاص دارند و اصولا بدلیل مشکلات خاصی که در اجرای عدالت وجود دارد مجریان عدالت با تنگناها و مشکلات و چالشهای خاصی روبرو میشوند و از این راه محبوبیتی در خور توجه بدست می اورندوبهمین دلیل است که امام همام علی در قلوب همه شیعیان جایگاه خاص خویش را دارد .

نظرات 2 + ارسال نظر
لی لی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام جناب مهندس ...باز مزاحم همیشگی...
باز ببخشید جسارت میکنم...به این ادرس بروید و در پست ((طریقه ی اپلود کردن عکسها در وبلاگ)) طرز اپلود کردن عکسها را یاد داده...
من هم خودم این از طریق کمک گرفتم...تاریخ اون پست هم ۱۶ فروردینه(برای راحت پیدا کردنش)
در مورد مطلبتون هم باید گفت: عدالت کلمه یی است که خیلی وقته از یاد خیلی ها رفته....

سلام
ممنونم که راهنمائی میکنید
ولی من ادرس را ندیدم
لطفا هر زمان که میائید این تعارفات را کنار بگذارید.
من از حضورتان بسیار خوشحال میشم
اگر لطف کنید ادرس وبلاگ را بدید سر بزنم و کمی از زحماتتان را جبران کنم .

لی لی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ

http://diaryofaman.blogfa.com/post-226.aspx
شما وارد این ادرس بشید یکراست میره سر اون پست
(انگار دارم ادرس یک جایی رو توی خیابون بهتون میدم!!!)
بازم ببخشید......

سلام
خسته نباشید
لطف کردید تشکر میکنم از زحماتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد